
Facebook to zdecydowanie najpopularnieszy obecnie serwis społecznościowy, z którego korzystają użytkownicy ze wszystkich grup wiekowych i społecznych. Dzięki nam do nich dotrzesz i zamienisz na swoich klientów.
Facebook Ads to system umożliwiający reklamowanie produktów i usług w formie nienachalnych komunikatów wyświetlanych na Facebooku, Instagramie i w aplikacjach z grupy Audience Network. Reklamodawcy mają do wyboru kilka różnych formatów reklam, które mogą dopasować m.in. do specyfiki firmy lub profilu odbiorców. Najważniejszą funkcję reklamy na Facebooku stanowi targetowanie, czyli możliwość sprecyzowania grupy docelowej według różnych parametrów. Promowanie na Facebooku pozwala firmom kierować treści bezpośrednio do użytkowników, którzy mogą zainteresować się prezentowanymi produktami i usługami.
Instagram stories
Facebook to nie jedynie serwis online oraz aplikacja mobilna, a dodatkowo Messenger, jeden z najpopularniejszych komunikatorów na świecie oraz Instagram, w którego posiadanie społecznościowy gigant wszedł w 2012 roku. System reklamowy Facebooka umożliwia również wyświetlanie reklam na identycznych zasadach w kwestii targetowania, również poza serwisem i własnymi aplikacjami mobilnymi. Audience Network, bo o tym mowa to stale powiększająca się grupa aplikacji mobilnych, które wyświetlają reklamy tworzone właśnie dzięki Facebookowi.
Marketplace
artykuły ekspresowe
Facebook to zdecydowanie najpopularnieszy obecnie serwis społecznościowy, z którego korzystają użytkownicy ze wszystkich grup wiekowych i społecznych. Dzięki nam do nich dotrzesz i zamienisz na swoich klientów.
Ludzie korzystają z Instagrama, aby odkrywać to, co kochają – w tym także takie firmy jak Twoja. Dzięki płatnemu promowaniu posta możesz dotrzeć do odbiorców, którzy jeszcze nie zaczęli Cię obserwować, i sprawić, że staną się Twoimi klientami.
Facebook Ads daje wiele możliwości określania grup potencjalnych odbiorców, takich jak dane demograficzne, lokalizacja, zainteresowanie czy aktywność cyfrowa użytkowników. Z pewnością warto pamiętać też zawsze o remarketingu. Przemyślana strategia działań i doświadczenie specjalistów Adrey ds. Facebook Ads pomogą w wyborze odpowiednich rozwiązań, które sprawdzą się w przypadku Twojego biznesu.
Nieważne, czy oferujesz produkty sezonowe, czy sprzedajesz swoje usługi cały rok – Ty decydujesz, jak długo trwa kampania. Uruchomienie i zatrzymanie wyświetlania reklam to tylko jedno kliknięcie. Ponadto działania w Facebook Ads dostosowują się do aktywności Twoich klientów i warunków na rynku.
Podbicie nowego rynku z Twoją usługą i produktami? Z Facebook Ads nareszcie możesz zainteresować swoim biznesem użytkowników w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii. Z mediów społecznościowych korzysta niemalże każdy użytkownik Internetu. Wykorzystaj ten potencjał i dotrzyj do nich ze swoją ofertą.
Specjaliści AdRey czuwają nad Twoimi kampaniami. Reagują na trendy i nieustannie optymalizują kampanię na podstawie wyników. Ich podstawowym zadaniem jest uzyskanie jak najlepszych wyników konwersji przy zachowaniu najniższych kosztów jak to tylko możliwe. Optymalizacja kampanii wykonywana regularnie poprawia efektywność kampanii. Reagowanie na bieżąco pozwoli Ci pozyskać konwersję niższym kosztem.
Prowadząc kampanię Facebook Ads w AdRey, zawsze wiesz za co i kiedy płacisz. Budżet składa się z dwóch części. Pierwsza to kwota przeznaczona na działania reklamowe – wyświetlenia reklam. Druga to prowizja za opracowanie strategii, działania optymalizacyjne i raportowanie. Proste, przejrzyste i uczciwe. Nie ponosisz żadnych ukrytych kosztów.
Reklamy Facebook Ads pozwalają na pozyskanie użytkowników na Twoim portalu, którzy w innym przypadku, mogliby nigdy go nie odwiedzić. Każdy z takich użytkowników to Twój potencjalny klient. Otwiera to dla Ciebie nowe możliwości rozwoju i budowania relacji z klientami.