Wiele form
reklam
Facebook Ads daje wiele możliwości określania
grup potencjalnych odbiorców, takich jak dane demograficzne,
lokalizacja, zainteresowanie czy aktywność cyfrowa użytkowników.
Z pewnością warto pamiętać też zawsze o remarketingu. Przemyślana
strategia działań i doświadczenie specjalistów Adrey ds. Facebook
Ads pomogą w wyborze odpowiednich rozwiązań, które sprawdzą się
w przypadku Twojego biznesu.
Kontrola
nad harmonogramem
Nieważne, czy oferujesz produkty sezonowe,
czy sprzedajesz swoje usługi cały rok – Ty decydujesz,
jak długo trwa kampania. Uruchomienie i zatrzymanie wyświetlania
reklam to tylko jedno kliknięcie. Ponadto działania w Facebook Ads
dostosowują się do aktywności Twoich klientów i warunków na rynku.
Geograficzne
targetowanie
Podbicie nowego rynku z Twoją usługą i produktami? Z Facebook Ads
nareszcie możesz zainteresować swoim biznesem użytkowników w Niemczech, USA,
Wielkiej Brytanii. Z mediów społecznościowych korzysta niemalże każdy
użytkownik Internetu. Wykorzystaj ten potencjał i dotrzyj do nich
ze swoją ofertą.
Kampanie
pod nadzorem
Specjaliści AdRey czuwają nad Twoimi kampaniami. Reagują na
trendy i nieustannie optymalizują kampanię na podstawie wyników.
Ich podstawowym zadaniem jest uzyskanie jak najlepszych wyników konwersji
przy zachowaniu najniższych kosztów jak to tylko możliwe. Optymalizacja
kampanii wykonywana regularnie poprawia efektywność kampanii.
Reagowanie na bieżąco pozwoli Ci pozyskać konwersję niższym kosztem.
Brak kruczków
i ukrytych kosztów
Prowadząc kampanię Facebook Ads w AdRey, zawsze wiesz za co i
kiedy płacisz. Budżet składa się z dwóch części. Pierwsza to kwota
przeznaczona na działania reklamowe – wyświetlenia reklam. Druga to
prowizja za opracowanie strategii, działania optymalizacyjne i raportowanie.
Proste, przejrzyste i uczciwe. Nie ponosisz żadnych ukrytych kosztów.
Nowi potencjalni
klienci
Reklamy Facebook Ads pozwalają na pozyskanie użytkowników na
Twoim portalu, którzy w innym przypadku, mogliby nigdy go nie odwiedzić.
Każdy z takich użytkowników to Twój potencjalny klient. Otwiera to dla Ciebie
nowe możliwości rozwoju i budowania relacji z klientami.