Czym są reklamy Facebook Ads?

Facebook Ads to system umożliwiający reklamowanie produktów i usług w formie nienachalnych komunikatów wyświetlanych na Facebooku, Instagramie i w aplikacjach z grupy Audience Network. Reklamodawcy mają do wyboru kilka różnych formatów reklam, które mogą dopasować m.in. do specyfiki firmy lub profilu odbiorców. Najważniejszą funkcję reklamy na Facebooku stanowi targetowanie, czyli możliwość sprecyzowania grupy docelowej według różnych parametrów. Promowanie na Facebooku pozwala firmom kierować treści bezpośrednio do użytkowników, którzy mogą zainteresować się prezentowanymi produktami i usługami.

Instagram stories

Reklama na Facebooku – Jak to będzie wyglądać i gdzie się wyświetli?

Facebook to nie jedynie serwis online oraz aplikacja mobilna, a dodatkowo Messenger, jeden z najpopularniejszych komunikatorów na świecie oraz Instagram, w którego posiadanie społecznościowy gigant wszedł w 2012 roku. System reklamowy Facebooka umożliwia również wyświetlanie reklam na identycznych zasadach w kwestii targetowania, również poza serwisem i własnymi aplikacjami mobilnymi. Audience Network, bo o tym mowa to stale powiększająca się grupa aplikacji mobilnych, które wyświetlają reklamy tworzone właśnie dzięki Facebookowi.

Marketplace
artykuły ekspresowe

Dzięki Facebok Ads Twoje reklamy mogą być wyświetlane w serwisach:

FACEBOOK

Facebook to zdecydowanie najpopularnieszy obecnie serwis społecznościowy, z którego korzystają użytkownicy ze wszystkich grup wiekowych i społecznych. Dzięki nam do nich dotrzesz i zamienisz na swoich klientów.

INSTAGRAM

Ludzie korzystają z Instagrama, aby odkrywać to, co kochają – w tym także takie firmy jak Twoja. Dzięki płatnemu promowaniu posta możesz dotrzeć do odbiorców, którzy jeszcze nie zaczęli Cię obserwować, i sprawić, że staną się Twoimi klientami.

Zalety kampanii Facebook Ads

SZEROKI WACHLARZ SPOSOBÓW KIEROWANIA REKLAM

Facebook Ads daje wiele możliwości określania grup potencjalnych odbiorców, takich jak dane demograficzne, lokalizacja, zainteresowanie czy aktywność cyfrowa użytkowników. Z pewnością warto pamiętać też zawsze o remarketingu. Przemyślana strategia działań i doświadczenie specjalistów Adrey ds. Facebook Ads pomogą w wyborze odpowiednich rozwiązań, które sprawdzą się w przypadku Twojego biznesu.

KONTROLA NAD DŁUGOŚCIĄ TRWANIA KAMPANII I HARMONOGRAMEM

Nieważne, czy oferujesz produkty sezonowe, czy sprzedajesz swoje usługi cały rok – Ty decydujesz, jak długo trwa kampania. Uruchomienie i zatrzymanie wyświetlania reklam to tylko jedno kliknięcie. Ponadto działania w Facebook Ads dostosowują się do aktywności Twoich klientów i warunków na rynku.

GEOGRAFICZNA DOWOLNOŚĆ

Podbicie nowego rynku z Twoją usługą i produktami? Z Facebook Ads nareszcie możesz zainteresować swoim biznesem użytkowników w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii. Z mediów społecznościowych korzysta niemalże każdy użytkownik Internetu. Wykorzystaj ten potencjał i dotrzyj do nich ze swoją ofertą.

SKUTECZNOŚĆ KAMPANII POD NADZOREM

Specjaliści AdRey czuwają nad Twoimi kampaniami. Reagują na trendy i nieustannie optymalizują kampanię na podstawie wyników. Ich podstawowym zadaniem jest uzyskanie jak najlepszych wyników konwersji przy zachowaniu najniższych kosztów jak to tylko możliwe. Optymalizacja kampanii wykonywana regularnie poprawia efektywność kampanii. Reagowanie na bieżąco pozwoli Ci pozyskać konwersję niższym kosztem.

BRAK KRUCZKÓW I UKRYTYCH KOSZTÓW

Prowadząc kampanię Facebook Ads w AdRey, zawsze wiesz za co i kiedy płacisz. Budżet składa się z dwóch części. Pierwsza to kwota przeznaczona na działania reklamowe – wyświetlenia reklam. Druga to prowizja za opracowanie strategii, działania optymalizacyjne i raportowanie. Proste, przejrzyste i uczciwe. Nie ponosisz żadnych ukrytych kosztów.

DODATKOWY KANAŁ POZYSKIWANIA RUCHU NA STRONIE

Reklamy Facebook Ads pozwalają na pozyskanie użytkowników na Twoim portalu, którzy w innym przypadku, mogliby nigdy go nie odwiedzić. Każdy z takich użytkowników to Twój potencjalny klient. Otwiera to dla Ciebie nowe możliwości rozwoju i budowania relacji z klientami.

Uzyskaj darmową wycenę efektywnej reklamy Facebook Ads

Wypełnij formularz

Najczęściej zadawane pytania

W przeciwieństwie do działań związanych z pozycjonowaniem, link-buildingiem, optymalizacją strony, tworzeniem contentu, działania za pośrednictwem reklam Facebook Ads są szybkie. Nie musisz poświęcać tygodni lub miesięcy oczekiwania na pierwsze wyniki. Efekty pojawiają się kilka minut po uruchomieniu kampanii. Reklamy zaczynają się wyświetlać, umożliwiając klientom zapoznanie się z ofertą Twoich usług lub produktów.
Jeśli już prowadzisz kampanię reklamową za pośrednictwem Facebook, możesz zwrócić się do nas z prośbą o audyt dotychczasowych działań. Nasi specjaliści przyjrzą się wszelkim detalom i zaproponują nowe rozwiązania, które pozwolą Ci zaoszczędzić środki przeznaczone na działania marketingowe przy jednoczesnym poprawieniu efektów. Przekonaj się, że lepsze wyniki niekoniecznie oznaczają wzrost nakładów na reklamę. Poprawna optymalizacja i nowa wizja – tego brakuje Twoim kampaniom Facebok Ads.
Zapewniamy: - Profesjonalizm i indywidualne podejście | Spełniamy najwyższe standardy obsługi klienta, zapewnimy Ci stałe wsparcie. Zawsze otrzymasz odpowiedzi na swoje pytania. - Elastyczność i kontrola wydatków | Dostosujemy się do Twojej strategii lub zaproponujemy własną. W obu przypadkach zachowasz pełną kontrolę wydatków i możliwość szybkiego wprowadzania zmian. - Bieżąca analiza i optymalizacja kampanii | Przez cały czas specjalista będzie czuwał nad jakością i przebiegiem kampanii. Dzięki stosowaniu sprawdzonych metod i najlepszych praktyk, Twoja inwestycja przyniesie zamierzone rezultaty.
Nie istnieje minimalny budżet działań marketingowych na Facebooku. Jednakże elastyczność w kwestiach inwestycji jest ważna. Reklamy Facebook Ads oferują nam prostą zależność – im większe wydatki, tym większe możliwości promocji. Oczywiście każdy biznes jest inny, dlatego nasi doradcy pomogą wybrać odpowiedni budżet łączący Twoje możliwości inwestycyjne z efektami działań. Doradcy wezmą pod uwagę konkurencyjność i specyfikę Twojej branży, średnie stawki za kliknięcia i przy udziale naszego niemal dziesięcioletniego doświadczenia, są w stanie zaproponować rozwiązanie, które pozwoli osiągnąć nie tylko zadowolenie, ale także mierzalne efekty.
Oprócz konta Facebook Ads, warto posiadać odpowiednio skonfigurowaną usługę Google Analytics. Połączenie jej z Facebook Ads jest ona nieocenioną pomocą w optymalizacji kampanii. Dzięki temu możemy śledzić ścieżki wielokanałowe jakimi klienci poruszają się na Twojej witrynie. Możemy również integrować cele działań prowadzących do konwersji i wiele innych. Jeśli nie posiadasz usługi Google Analytics – wdrożymy ją dla Ciebie bez dodatkowych opłat.

W czym możemy Ci pomóc?

Wypełnij nasz formularz lub napisz na