Czym są reklamy Google Ads?

Reklamy Google Ads – inaczej znane jako linki sponsorowane – to komunikaty tekstowe, graficzne i wideo, które za pomocą rozbudowanej sieci Google wyświetlają się użytkownikom Internetu. Dzieje się to wtedy, gdy ci szukają konkretnych usług lub produktów oferowanych przez Twoją firmę lub sklep. Jak to możliwe? Google Ads pozwala na precyzyjne określenie grupy docelowej, a także umożliwia różne formy rozliczeń w zależności od akcji wykonanej przez użytkownika. Dzięki temu możesz docierać do grona odbiorców, na którym faktycznie Ci zależy! Sprawdź jakie inne korzyści daje ten system reklamowy dla Twojej firmy!

Google Ads

Gdzie mogę zobaczyć reklamy Google Ads (AdWords)?

Komunikaty reklamowe Google Ads wyświetlają się w sieci wyszukiwania Google już na pierwszej stronie wyników. Łączą się więc z wynikami organicznymi, oferując przejrzystość widoku. Ponadto reklamy możemy także oglądać w sieci reklamowej Google, która obejmuje ponad dwa miliony miejsc docelowych w Internecie.

Kampanie Google Ads to także wyświetlanie reklam graficznych (bannerów) w sieci współpracujących z Google stron, czyli sieci reklamowej Google (ang. Google Display Network, GDN), sponsorowanych treści wideo na portalu YouTube oraz reklam w poczcie Gmail.

Żeby wybrać odpowiednią przestrzeń reklamową dla Twojego biznesu, potrzebujesz wsparcia doświadczonych specjalistów z AdRey!

Zobacz, jakie typy kampanii Google Ads możemy dla Ciebie zrealizować:

KAMPANIA PRODUKTOWA GOOGLE ADS (ZAKUPY GOOGLE)

Przedstaw swoje produkty klientom w wyszukiwarce internetowej. Skorzystaj z możliwości zwiększenia sprzedaży.

REMARKETING GOOGLE ADS

Dostosuj komunikaty reklamowe do osób, które już odwiedziły Twoją stronę, były zainteresowane zakupem, kontaktem.

KAMPANIE GOOGLE ADS W GMAIL

Najpopularniejszy klient poczty elektronicznej na świecie to przestrzeń, którą możesz wykorzystać na działania reklamowe. Zachęć użytkowników do działania za pomocą natywnych komunikatów.

SIEĆ WYSZUKIWANIA GOOGLE

Wyświetlaj reklamy tekstowe w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie. Dotrzyj ze swoimi usługami i produktami do klientów, którzy rzeczywiście ich szukają.

SIEĆ REKLAMOWA GOOGLE

Miliony stron internetowych, blogów, portali i aplikacji mobilnych to doskonała platforma, w której możesz wyświetlać swoje reklamy graficzne i budować popularność marki.

Zalety kampanii Google Ads

Pełna kontrola
kosztów

Reklamy linków sponsorowanych Google Ads pozwalają na przejęcie całkowitej kontroli nad wydatkami. Koszty na działania marketingowe ponosisz tylko wtedy, kiedy użytkownicy dokonają interakcji z reklamami – klikną lub np. obejrzą film. Płacisz tylko za realne efekty działań reklamowych.

Kontrola
nad harmonogramem

Nieważne, czy oferujesz produkty sezonowe, czy sprzedajesz swoje usługi cały rok – Ty decydujesz, jak długo trwa kampania. Uruchomienie i zatrzymanie wyświetlania reklam to tylko jedno kliknięcie. Ponadto działania w Google Ads dostosowują się do aktywności Twoich klientów i warunków na rynku.

Geograficzne
targetowanie

Podbicie nowego rynku z Twoją usługą i produktami? Z Google Ads nareszcie możesz zainteresować swoim biznesem użytkowników w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii. Z wyszukiwarki Google korzysta około 98% użytkowników Internetu. Wykorzystaj ten potencjał i dotrzyj do nich ze swoją ofertą.

Nowi potencjalni
Klienci

Reklamy Google Ads pozwalają na pozyskanie użytkowników na Twoim portalu, którzy w innym przypadku, mogliby nigdy go nie odwiedzić. Każdy z takich użytkowników to Twój potencjalny klient. Reklamy linków sponsorowanych otwierają nowe możliwości rozwoju i budowania relacji z klientami.

Kampanie
pod nadzorem

Specjaliści AdRey czuwają nad Twoimi kampaniami. Reagują na trendy i nieustannie optymalizują kampanię na podstawie wyników. Ich podstawowym zadaniem jest uzyskanie jak najlepszych wyników konwersji przy zachowaniu najniższych kosztów jak to tylko możliwe. Optymalizacja kampanii wykonywana regularnie poprawia efektywność kampanii. Reagowanie na bieżąco pozwoli Ci pozyskać konwersję niższym kosztem.

Wiele form
reklam

Możliwości określania grup i miejsc docelowych jest wiele. Przemyślana strategia działań i doświadczenie specjalistów Adrey ds. Google Ads pomogą w wyborze odpowiednich rozwiązań, które sprawdzą się w przypadku Twojego biznesu. Pełne możliwości kierowania to: słowa kluczowe, listy remarketingowe, tematy, zainteresowania, miejsca docelowe, aplikacje mobilne, kanały YouTube, listy e-mail.

Brak kruczków
i ukrytych kosztów

Prowadząc kampanię Google Ads w AdRey, zawsze wiesz za co i kiedy płacisz. Budżet składa się z dwóch części. Pierwsza to kwota przeznaczona na działania reklamowe – kliknięcia, interakcje. Druga to prowizja za opracowanie strategii, działania optymalizacyjne i raportowanie. Proste, przejrzyste i uczciwe. Nie ponosisz żadnych ukrytych kosztów.

Zamów wycenę GOOGLE ADS za darmo

Wypełnij formularz

Dowiedz się jak działamy

Sprawdź

Najczęściej zadawane pytania

W przeciwieństwie do działań związanych z pozycjonowaniem, link-buildingiem, optymalizacją strony, tworzeniem contentu, działania za pośrednictwem reklam Google Ads są szybkie. Nie musisz poświęcać tygodni lub miesięcy oczekiwania na pierwsze wyniki. Efekty pojawiają się kilka minut po uruchomieniu kampanii. Reklamy zaczynają się wyświetlać, umożliwiając klientom zapoznanie się z ofertą Twoich usług lub produktów.
Jeśli już prowadzisz kampanię reklamową za pośrednictwem sieci Google, możesz zwrócić się do nas z prośbą o audyt dotychczasowych działań. Nasi specjaliści przyjrzą się wszelkim detalom i zaproponują nowe rozwiązania, które pozwolą Ci zaoszczędzić środki przeznaczone na działania marketingowe przy jednoczesnym poprawieniu efektów. Przekonaj się, że lepsze wyniki niekoniecznie oznaczają wzrost nakładów na reklamę. Poprawna optymalizacja i nowa wizja – tego brakuje Twoim kampaniom Google Ads.
Każda branża potrzebuje innego podejścia do wyświetlania reklam. Branże związane z grafiką, wymagające wizualizacji, będą osiągały większe wyniki, wyświetlając reklamy Google Ads na monitorach komputerów, natomiast branże lifestylowe np. fashion mogą z powodzeniem docierać do odbiorców za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Reklamy linków sponsorowanych oferują zróżnicowane metody kierowania. W AdRey przywiązujemy szczególną uwagę do specyfiki branży, w której działasz i oferujemy rozwiązanie, które zapewni Ci optymalne efekty.
Działamy w branży od prawie 10 lat. Nasi specjaliści przeprowadzili już setki skutecznych kampanii. Zapewnimy Ci optymalny dobór narzędzi reklamowych i analitycznych, dzięki którym zrealizujesz swoje cele biznesowe.

  • Profesjonalizm i indywidualne podejście: Spełniamy najwyższe standardy obsługi klienta, zapewnimy Ci stałe wsparcie. Zawsze otrzymasz odpowiedzi na swoje pytania.
  • Elastyczność i kontrola wydatków: Dostosujemy się do Twojej strategii lub zaproponujemy własną. W obu przypadkach zachowasz pełną kontrolę wydatków i możliwość szybkiego wprowadzania zmian.
  • Bieżąca analiza i optymalizacja kampanii: Przez cały czas certyfikowany przez Google specjalista będzie czuwał nad jakością i przebiegiem kampanii. Dzięki stosowaniu sprawdzonych metod i najlepszych praktyk Twoja inwestycja przyniesie zamierzone rezultaty.
Nie istnieje minimalny budżet działań marketingowych w środowisku Google. Jednakże elastyczność w kwestiach inwestycji jest ważna. Linki sponsorowane oferują nam prostą zależność – im większe wydatki, tym większe możliwości promocji. W AdRey opracowaliśmy system wygodnych pakietów, których realizacja jest przejrzysta i uczciwa. Oczywiście każdy biznes jest inny, dlatego nasi doradcy pomogą wybrać odpowiedni budżet łączący Twoje możliwości inwestycyjne z efektami działań. Doradcy wezmą pod uwagę konkurencyjność i specyfikę Twojej branży, średnie stawki za kliknięcia i przy udziale naszego niemal dziesięcioletniego doświadczenia, są w stanie zaproponować rozwiązanie, które pozwoli osiągnąć nie tylko zadowolenie, ale także mierzalne efekty.
Oprócz konta Google Ads warto posiadać odpowiednio skonfigurowaną usługę Google Analytics. Połączenie jej z Google Ads jest ona nieocenioną pomocą w optymalizacji kampanii linków sponsorowanych. Dzięki temu możemy śledzić ścieżki wielokanałowe, jakimi klienci poruszają się na Twojej witrynie. Możemy również integrować cele działań prowadzących do konwersji i wiele innych. Jeśli nie posiadasz usługi Google Analytics – wdrożymy ją dla Ciebie bez dodatkowych opłat. Pozytywny wpływ na reklamy Google Ads, może mieć także połączenie usługi Google Moja Firma. Wizytówka Twojej firmy zawiera potwierdzone informacje dotyczące lokalizacji biznesu i opinie klientów, którzy skorzystali z Twoich usług. Wyświetlanie tych informacji w reklamach Google Ads jest możliwe właśnie za pomocą Google Moja Firma.

Zarezerwuj darmową konsultację

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę.
Wypełnij nasz formularz, napisz na lub zadzwoń +48 798 645 033.