Jakie Social Media warto prowadzić w Twojej firmie?

Prowadzenie Facebooka
Prowadzenie fanpage na Facebook-u wymaga systematycznego nakładu pracy. Aby sprostać obecnym przyzwyczajeniom internautów, należy sprawnie reagować, nie zmuszając nikogo do długiego oczekiwania. Aby osiągać większe zasięgi organiczne postów, algorytm Facebooka zmusza nas do sporej aktywności i wykazywania się większą kreatywnością w tworzeniu postów. Najwięcej odbiorców możemy uzyskać, publikując ciekawą grafikę lub zdjęcia, a najmniej tworząc tylko tekst.

Prowadzenie Instagrama
Instagram pod wieloma aspektami wyróżnia się wśród innych portali społecznościowych i może być wykorzystywany jako narzędzie do komunikacji marketingowej marki. Można tu bez skrępowania udostępniać zdjęcia z telefonu przedstawiające np. codzienną pracę firmy od kuchni. Kluczem do sukcesu w prowadzeniu profilu na Instagramie jest publikowanie ciekawego contentu. Posty powinny być oznaczane hashtagami, dzięki czemu rozszerzymy ich zasięg. Dobrym uzupełnieniem profilu będą posty informujące o promocjach i konkursach.