
Dobór słów kluczowych (ang. keyword research)
Na początku wybiera się frazy kluczowe pod pozycjonowanie
strony zgodnie z branżą Klienta. Słowa te powinny dobrze opisywać
ofertę i cieszyć się dużą popularnością w Google, czyli być często
wyszukiwane przez internautów.

Audyt seo
To jeden z podstawowych elementów pozycjonowania. Tylko
dokładne przeanalizowanie strony internetowej pozwala na wdrożenie
odpowiednich działań. Na audyt SEO składają się analiza serwisu
oraz przygotowanie rekomendacji zmian.

Optymalizacja strony
i przygotowanie wytycznych
Optymalizacja jest poprzedzona dokładną weryfikacją strony
Klienta. W jej trakcie sprawdzane są m.in. ustawienia pod kątem
SEO, ewentualne błędy w kodzie czy dopasowanie witryny www do
standardów. W wyniku takiej analizy wdraża się wszystkie niezbędne
zmiany SEO lub przygotowuje specyfikacje dla Klienta, który planuje
samodzielnie wprowadzić w serwisie polecane zmiany.

Rozbudowa
i nowe treści
Wysokiej jakości poradnikowy content ma ogromny wpływ na
pozycjonowanie, ale również na wizerunek firmy. Dlatego warto
korzystać z pomocy wyłącznie doświadczonych Copywriterów SEO oraz
Specjalistów od Content Marketingu, którzy optymalizują treści
istniejące w serwisie, i przygotowują nowe teksty.

Pozyskiwanie odnośników
(link building)
Linki zewnętrzne pozyskuje się m.in. poprzez publikację
artykułów sponsorowanych w zewnętrznych serwisach www. Odpowiednio
przygotowana strategia budowy ich bazy zwiększa efektywność
pozycjonowania, ułatwiając wyprowadzenie strony internetowej
na wysokie pozycje w Google. Wykorzystywane są również wewnętrzne
zasoby, czyli tzw. serwisy zapleczowe, które pozytywnie
wpływają na efekty działań SEO.

Analiza efektów
i dopasowanie strategii
Aby utrzymać witrynę wysoko w rankingu, należy monitorować
efekty prowadzonej strategii. Używa się do tego m.in. Google
Analytics i Google Search Console. W przypadku stwierdzonych
problemów warto szybko wdrożyć odpowiednie zmiany lub dokonać
korekty w pierwotnie obranym kierunku.