Pełna kontrola
kosztów
Reklamy linków sponsorowanych Google Ads pozwalają
na przejęcie całkowitej kontroli nad wydatkami. Koszty na
działania marketingowe ponosisz tylko wtedy, kiedy użytkownicy
dokonają interakcji z reklamami – klikną lub np. obejrzą film.
Płacisz tylko za realne efekty działań reklamowych.
Kontrola
nad harmonogramem
Nieważne, czy oferujesz produkty sezonowe, czy sprzedajesz
swoje usługi cały rok – Ty decydujesz, jak długo trwa kampania.
Uruchomienie i zatrzymanie wyświetlania reklam to tylko jedno
kliknięcie. Ponadto działania w Google Ads dostosowują się
do aktywności Twoich klientów i warunków na rynku.
Geograficzne
targetowanie
Podbicie nowego rynku z Twoją usługą i produktami? Z
Google Ads nareszcie możesz zainteresować swoim biznesem
użytkowników w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii.
Z wyszukiwarki Google korzysta około 98% użytkowników
Internetu. Wykorzystaj ten potencjał i dotrzyj do nich
ze swoją ofertą.
Nowi potencjalni
Klienci
Reklamy Google Ads pozwalają na pozyskanie użytkowników na Twoim
portalu, którzy w innym przypadku, mogliby nigdy go nie odwiedzić. Każdy
z takich użytkowników to Twój potencjalny klient. Reklamy linków
sponsorowanych otwierają nowe możliwości rozwoju i budowania relacji
z klientami.
Kampanie
pod nadzorem
Specjaliści AdRey czuwają nad Twoimi kampaniami.
Reagują na trendy i nieustannie optymalizują kampanię na
podstawie wyników. Ich podstawowym zadaniem jest uzyskanie jak
najlepszych wyników konwersji przy zachowaniu najniższych
kosztów jak to tylko możliwe. Optymalizacja kampanii wykonywana
regularnie poprawia efektywność kampanii. Reagowanie na bieżąco
pozwoli Ci pozyskać konwersję niższym kosztem.
Wiele form
reklam
Możliwości określania grup i miejsc docelowych jest wiele.
Przemyślana strategia działań i doświadczenie specjalistów
Adrey ds. Google Ads pomogą w wyborze odpowiednich rozwiązań,
które sprawdzą się w przypadku Twojego biznesu. Pełne możliwości
kierowania to: słowa kluczowe, listy remarketingowe, tematy,
zainteresowania, miejsca docelowe, aplikacje mobilne, kanały
YouTube, listy e-mail.
Brak kruczków
i ukrytych kosztów
Prowadząc kampanię Google Ads w AdRey, zawsze wiesz za co
i kiedy płacisz. Budżet składa się z dwóch części. Pierwsza to
kwota przeznaczona na działania reklamowe – kliknięcia, interakcje.
Druga to prowizja za opracowanie strategii, działania optymalizacyjne
i raportowanie. Proste, przejrzyste i uczciwe. Nie ponosisz żadnych
ukrytych kosztów.